Piwny Radek

Serdeczna Prośba!!

Serdeczna Prośba!!

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w znalezieniu skradzionego aparatu Fuji X-T1 z obiektywem 35 mm.

W piątek 6 marca byłem na festiwalu ‪#‎CraftBeerweek‬. Z festiwalu wyszedłem po godz. 23ciej. Wracając tramwajem nr 22, przysnąłem w końcówce podróży, po czym ocknąłem się na przystanku Osiedle Na Skarpie. Postałem trochę czasu na przystanku, regenerując siły na powrót do mieszkania. Gdy wyruszyłem zorientowałem się, że brakuje mi aparatu Fuji X-T1 z obiektywem Fujion 35mm 1.4 R, szkła festiwalowego Craft Beerweek (pokal sensoric tumbler) oraz kluczy do mieszkania z doczepionym otwieraczem coca-cola.

Niezmiernie smuci mnie utrata sprzętu, który służył mi do celebracji i uwieczniania degustowanych piw.

Potencjalny wybawco!
Pomóż Piwnemu Radkowi przywrócić radość kolejno odkrywanych piw, a nagroda Cię nie ominie!

W skrócie:
Proszę o pomoc w znalezieniu skradzionych rzeczy:
- aparat Fuji X-T1; SN: 42M07672; znaki szczególne: zaklejony czarną taśmą napis Fujifilm, doczepiony skórzany pasek z Zenita przerobiony na pasek nadgarstkowy
- obiektyw Fujinon XF 35mm 1.4 R; SN: 47A02099
- kluczy z otwieraczem coca-cola

Prosiłbym bardzo o pomoc w rozpowszechnieniu tej informacji.

Z góry dziękuję,
Piwny Radek.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz