Piwny Radek

Renegat - Ursa Maior



A o to stenogramy ze wspólnej degustacji Piwnego Radka i donMacieja, będących nieco pod wpływem. Tym razem na celowniku znalazł się Renegat.

donMaciej: Teraz tak.. To coś... może inaczej..
donMaciej: Piwo przed tym..

Piwny Radek: Piana fajna!
dM: Piwo przedtem (Wabi-Sabi) oceniliśmy na tak zwane "lekkie wymioty". To coś, to są rzygi w bramie na Ochocie w Warszawie! Rozumiesz? Tak Ci powiem!
PR: Aa niee..  a nie czujesz..
dM: Ale ale nie, właśnie przepraszam, pachnie właśnie rzygami.
PR: Ale w aromacie jest.. właśnie czekolada! :) Serio!
dM: Yhm wiesz jaka czekolada? Kurw@ chyba taka za 1,49 w biedronce.
PR: ALE JEST! Czekolada :) :D
dM: Tania czekolada i tanie rzygi.
PR: Ale czekolada jest?
dM: Jest
PR: Tania?
dM: Jest
PR: No i ok! :)
dM: Jakaś udawana paloność, troszeczkę popiół.. z pieca od babci Krysi ze wsi
PR: Wygląd. Piana jest fajna..
dM: Nie no przepraszam, wygląd jest super.
PR: Taka puszysta drobnopęcherzykowa. Barwa.. (nic nie widać) załóżmy, że ciemna.
dM: Ale piana opada.
dM: Przepraszam ale wymioty teraz ustępują. Nie ma ich, nie ma.
dM Nooo jest jednak.
.
PR: ..taka słaba kawa.
dM: Tak, tak jest ubogi smak.
PR: Aromat!
dM: Tak, aromat. Nie ma jakiejś głębi. Poza tym ono.. 
PR: W smaku jest przyjemne.
dM: W smaku jest przyjemne ale pijalne średnio.
PR: W smaku zalatuje troszkę kawą.
dM: Kawą? Zbożówką
PR: Tak
dM: Inka
PR: Yhm, tak
PR: Lepsze niż to co piłem od nich wcześniej (Megaloman)
dM: To jest Ursa Maior?
PR: Tak
dM: Ja to piłem kiedyś zimne w kuflu i było zupełnie inne.
PR: Ja dzisiaj piłem, nie pamiętam jakie to było piwo (Megaloman) ale było..
dM: Przepraszam. Na początku faktycznie jest takie tego, wymiotne ale pije się fajnie i jest przyjemne.
PR: Jest pijalne
dM: Jest pijalne, tak jest. Chociaż z zapachu już nie wyciągnę nic więcej.
PR: Zapach jest taki dosyć skromny.
dM: Skromny, no ale jest ok.
... 
PR: Jeest dobre.
dM: Nie jest złe! Przy początkowym zawodzie, potem nadrabia pijalnością.
PR: Tak jest dobrze pijalne.
dM: Dobre, wiesz nie jest mocno gazowane, przynajmniej jakoś specjalnie nic mi tu nie bąbelkuje.
PR: Ładna..
dM: Ładna piana!
PR: Dokładnie, to chciałem powiedzieć.
dM: No widzisz, wyjąłeś mi to z ust. Ładna piana.
PR: A propos.. piany..

Ocena końcowa: 3.22/5
_______________________

Black IPA
Polska

Ekstrakt: 15°
Alc: 6%

Brak komentarzy

Prześlij komentarz